pondelok 7. marca 2011

výsledok nadchnutia...

Móda je moja záľuba a droga v jednom. Každú chvíľu ma nadchne nový módny kúsok. Problém je v tom, že ak raz začnem nakupovať, neviem prestať. Tieto náhrdelníky sú moja hriešna zbierka. Každý z nich som si kúpila, vďaka môjmu nadchnutiu. Náhrdelník so sovou, ma doslova ovládol. Len čo som ho zbadala v jedinom obchode na Slovensku, musela som ho mať. Celé toto šialenstvo s náhrdelníkmi, začala dlhá retiazka s rôznymi príveskami na konci (štvorlístok, diamant, lístok, srdiečko). Kombinácia perlového náhrdelníka a retiazkového v jednom bola moja druha kúpa. Sovička prišla na rad až ako tretia. V júny bude mať rok :) Krížik nebol ani tak módny ošiaľ, bola to skôr túžba nosiť ho ako dôkaz mojej viery. Posledný náhrdelník a ako vidíte aj najväčší som si kúpila len v decembri 2010. Blížil sa Silvester a moje šaty doslova potrebovali niečo obrovské do krku...vuala...zbadala som ho v obchode a perfektne mi doplnil moje prázdne miesto na krku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára