nedeľa 20. marca 2011

5top filmov, ktoré ma dokážu rozplakať

Minule som si všimla na jednej nemenovanej stránke, (nemenovanej preto, lebo si nepamätám jej meno), rebríček top filmov, ktoré  rozplaču. S niektorými som sa stotožňovala, s inými zas vôbec. Tak som sa rozhodla  spraviť vlastný rebríček. Nebude ich zas až tak veľa ako tam, ale myslím, že 5 filmov je tak akurát. 



#1

Marley and me 
Film, po ktorom nezostanú moje oči nikdy suché. Jeden z mala filmov, ktorý ma donúti plakať toľkokrát, koľko si ho pozriem. Asi to budem tým, že mňa jednoducho nechápavé očka psíka, stále dojmú. Odporúčam každej citlivej duši a aj tej menej citlivej. Je to film s veľkým F. (:


#2


Promonition
Fantastický film s fantastickou Sandrou Bulock. Počas celého filmu sa striedajú prvky napätia s hororovými prvkami až mystery scénami. Samozrejme najlepšia scéna je na konci. Dojímavá, smutná a veľmi reálna. Je to film, ktorý si ma ihneď získal.


#3


Cold Mountain
Ďalší film, ktorému sa to podarilo. Rozplakal ma bez toho aby som s tým dopredu rátala. Nečakaný koniec zahral na moje city. Určite si k tomu môžu pripísať zásluhu aj výkony herečky Nicole Kidman a herca Jude Law.


#4


Passengers

Už prešiel nijaký čas od kedy som tento film naposledy videla, takže si nepamätám všetky súvislosti. No záver sa mi do pamäte zafixoval poriadne 35% úžasnému koncu, pripisujem deju a 65% znova skvelému hereckému výkonu, stále viac a viac ma prekvapujúcej herečky, Anne Hathaway. 


#5


Never let me go
Nepatrím k tým ľuďom čo obľubujú scifi filmy, no aj keď tento film obsahoval mierne scifi prvky, vôbec mi to neprekážalo. Dokonca som uvažovala o tom, či to predsa len nebude podľa skutočnosti. No bohužiaľ to nebolo. To však na kvalite filmu vôbec neuberá. Tento film splnil očakávania, s ktorými som ho išla pozerať. Taktiež odporúčam. 

4 komentáre:

  1. neviděla jsem ani jeden - Cold Mountain je útržkovitě.. mám co dohánět.. mě vždycky robrečí Babička (se Šafránkovou jako Barunkou), ale fakt vždycky, jsem holt klasik=)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Never let me go je neskutočný film !
    premonition je proste.. wua.. i keď ho nikto nehodnotí tak kladne ako my Pauli :D stále to bude náš film :)
    a marley a ja.. to aj keby som 20x videla aj tak plačem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. marley a ja, bóže či som rumázgala! A pri Jude Lawovi, ach!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cold Mountain je neskutočný film...úplne ma dostal už na prvý krát a Merley a ja ..to si musím pozrieť

    OdpovedaťOdstrániť