piatok 18. marca 2011

moja? kniha...




<Písanie knihy bol pre mňa vždy len koníček...Teraz som sa však rozhodla spraviť všetko preto, aby sa moja fantázia a nápady ukázali verejnosti. V prvom rade som chcela vedieť ako sa moja tvorba páči okoliu. Krátky príbeh, ktorý vznikol len nedávno, na tému "Odišiel som aj keď som nemusel" zožal veľký úspech. Tento príbeh vznikol úplne spontánne. Snažila som sa pomôcť kamarátovi s rozprávaním do školy. Dala som do toho veľa fantázie a úsilia a stálo to za to.>




"Zrazu ma zaujal ďalší muž, ktorý sedel vedľa mňa. Bol strašne nervózny, pot mu zalieval celú tvár. Ruku mal vo vrecku a pomaly ju začal vyberať. Vytiahol zbraň. Zostal som úplne zarazený. Nedokázal som sa pohnuť. Celé telo mi zmrzlo. Chcel som zakročiť, zavolať na šoféra, no nevedel som zo seba vydať ani slovo. "
  (krátka ukážka z môjho príbehu)


<Tak teda, príbeh som ukázala pár ľuďom z môjho okolia a všetci boli z neho nadšený. Každé jedno uznanie má pre mňa obrovskú vďaku. Každe jedno uznanie, je pre mňa akousi silou, ktorá ma ženie dopredu. Ďakujem za všetky slová od každého človeka. Sľubujem vám, okrem knihy, ktorá je práve vo výrobe, budem pracovať aj na krátkej zbierke prózy a príbeh, z ktorého som uverejnila kratučkú časť, sa objaví v zbierke. >


A kto vie, možno za chvíľu si takto odfotím vlastné knihy :)

2 komentáre:

  1. fandím ti a až nějakou vydáš, určitě si ji koupím=) loni jsem poslala jednu (a jedinou) povídku do soutěže, skončila jsem mezi 10 nejlepšími a všichni známí, co ji četli, byli nadšení. nic složitého - jednoduchý děj a na konci samozřejmě láska=D vždycky jsem chtěla psát, ale zjistila jsem, že to ze mně prostě nejde.. možná za pár měsíců/let, co já vím. možná se pak sejdeme na společné autogramiádě=D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem :) ja sa tiež chystám poslať pár mojich výtvorov do súťaže... tak dúfam, že niečo z toho bude...a rada by som si prečítala tvoju poviedku ak by si mi ju chcela poslať tu je mail (paulagregorova@centrum.sk):)

    OdpovedaťOdstrániť