utorok 19. apríla 2011

jar/jeseň


Neviem ako vy, ale ja mám stále ten istý problém. Kúpiť si vhodné topánky na jar či jeseň je pre mňa zatiaľ nesplnený sen. V koníkových je už akosi teplo a v sandlách to predsa ešte nejde. Je pravda, že za posledné roky sa v Košiciach trochu rozšíril sortiment, čo sa týka oblečenia. Už nemusím odchádzať na nákupy mimo Slovenska, no čo sa týka topánok, zrejme sa to nikdy nezmení. Dnes som sa opäť pustila do hľadania vhodnej obuvi. Skončilo to neúspešne. Pobehala som celú Optimu (to je to najväčšie obchodné centrum v KE, kde sa nájde aj H&M). Samozrejme, ten pocit, keď sa zbytočne vyberiem na nákupy a nič neprinesiem domov, z duše neznášam. Musela som si zo sebou zobrať tento chutný biely top a pierkový náhrdelník (tak krásne spolu ladili,kto by odolal?) :)




 Musím potvrdiť, že pohľad cez ružové okuliare, nie je len mýtus. Skutočne malo všetko na okolo krajší efekt :D Neviem odkiaľ si ich môj brat dnes priniesol, no perfektne sadli k náhrdelníku. 



Tento hippie nádych, mi pripomenul festivalové obdobie. Chystáte sa aj vy cez leto niekde na poriadny festival? Ak áno, dajte nejaké dobré odporúčania :)

Vaša PeeGee :)

7 komentárov:

  1. sandale...s ponozkami ;-)
    tie okuliare su super!
    a urcite POHODA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem, tie sandale asi fakt vyskúšam a čo sa týka pohody...tam sa chystám aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. okuliare sú supernovské! pierka a biely top zas úplne najviac!
    nájsť skvelé boty to je ťažké, to poznám... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem Anazuz a mám dobrú správu...dnes som našla boty, nie sú síce úplne dokonalé ale vyhovujú mi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jú to sú tvoje lenonky ...sú neskutočne dobré asi sa ku vám v noci vlámem a ukradnem ti ich aj keby mi nepristali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Alica: kľudne, hocikedy ťa očakávam :D

    OdpovedaťOdstrániť